من و تو

 

چه زیبا خواهد بود

                                                 
اگر ترا دلتنگی هایی باشد


از نوع من


دلم می خواهد احتیاجم


نیازم


درد خفه شده ی سینه ام را               

  
همان قدر احساس کنی

 
که گویی احتیاج توست

 
نیاز توست

 
درد ریشه دوانده در وجود توست

 
کوتاه سخن

 
دلم می خواست

 
"
تویی " نبودی


تو ، من


و


من ، تو بودیم

 

شاید آن وقت این روح سرکش آرام می گرفت


و


جای تمام دلتنگی ها را یک چیز پر می کرد


" بی نیازی"


نیازی از همه چیز و از همه کس

 
حتی از اندیشیدن

 
اندیشیدن به خوبی ها و عشق ها


آری حتی به عشق ها


چرا که وصل من و تو


حادثه ای خواهد آفرید

 
در فراسوی واژه ی عشق

 

نظرات 9 + ارسال نظر
ساناز دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:40 ب.ظ http://zxcf

عالی خیلی زیبا هم شعر و عکس شعرش پر از معنا

بابا منم علیرضا دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:44 ب.ظ http://www.lamerdtak.com

خب حالا نظرم از چی شروع کنم!!!!!!!
از وبلاگ شروع می کنم
واسا ببینم چه جوریه !!!!!!!
اه ! این هم که عشقولا نست مثل همه !!!
واسا حالا بخونم چی چی نوشته !!!
ای ول بابا گفتم مثل همست نه بابا این یکی تکه به خدا خیلی عالیه !!!!!!!
حالا از وبلاگ گذشته بریم سراغ خود مدیر وبلاگ
فکر می کردم آدم خوبیه ولی حالا یه یه هفته هست که ما یه عکس بهش دادیم تا واسمون تو فوتوشاپ کارش کنه دیگه رفت که پیداش نشد
هر کی دیدش بما خبری بده لطفا ایمیلم گذاشتم
قربان همتون علیرضا ۱۸ فارس
بابای امیدوارم در زندگی هیچ وقت غمی نبینید

امین دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:38 ب.ظ http://www.aminenaz.blogfa.com

امید وارم که تنهایی ...

با تنهایی و دوست داشتنت قسمت کنی

به امید روزی که تو هم باور کنی که ...

موفق باشی

امید عزیز دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:00 ب.ظ


مرسی محمد جان .

سانای شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:08 ب.ظ http://www.sanay.blogfa.cpm

سلام
خسته نباشی
خیلی قشنگه
من از عکسات خیلی خوسم اومد نوشته هاتم خوب
علیه
به من سر بزن

غریبه شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:48 ب.ظ

غریبه شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:51 ب.ظ

سلام
وقت بخیر
وب لاگ قشنگیه
مبارکا باشه
از عکساش خیلی خوشم اومد
ممنون
فعلا بای

میلاد سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:20 ب.ظ

salam aga mamad kho0dam az in blogsky kho0shkelet khaili mamano0nam harja ke haasti salamat bashi o0k doset daram bay bay age to0nesti o0n sho0 aziza m

ادم آهنی یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:16 ب.ظ

سلام اگه میشه به دخترها بگید بابا من هم ادم هستم اگر چه اهنیم خوب بابا من هم دوست دارم با .... باشم حالا درسته اهن درد داره ولی خوب خیلی حال میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد