من هم پروانه شوم ........

 

 

گاه که به اطرافم می اندیشم به سادگی ولی سنگین درمی یابم که چه اندازه گذشت

و گذشتن سخت شده است ! چه خوب بود اگر همگی به این توافق رسیده بودیم که

 یا بگذر یا همان لحظه پاسخ بده هر چند خشونت بار ....

و گهگاه به خود می گویم که « چه سخت است غریبانه گریستن میان لبخندهای دروغین .......»

 کاشکی کلام می توانست دایره فکر مرا کالبدشکافی کند ....

 چه ساده غریب شده ایم و چه ساده فاصله ها به تصاعد رسیده اند ....

مراقب باش پلها را یکی یکی شکستن کار ساده ایست ......

ماندن و ایستادن و دوست داشتن و صبور ماندن ساده نیست و

 در این میان دوست داشته شدن و محبوب ماندن از همه چیز سخت تر است ...

خیلی وقتها شده است که پشت شوخی که به روزگار دارم با خود فکر کرده ام

 آدمها مثل کرم ابریشم تنها سفید و قهوه‌ای را دیده اند و

 بسیاری مصرانه با همین دو رنگ عمر خود را سر می کنند ....

تنها پروانه ها رنگهای هزار رنگ رنگین کمان شهرام عشق و ابدیت را می نوشند .... 

 چه خوبست پروانه شدن .... کاشکی دستت را دراز می کردی تا من هم پروانه شوم ........

 

نظرات 2 + ارسال نظر
امید عزیز چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:29 ب.ظ


چه ساده است دل بستن . . .

چه عاشقانه است سر سپردن . . .

چه عارفانه است عاشق شدن . . .

و چه دردناک است همش غمگین ماندن . . .

دوستت دارم .

فری جون شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:00 ق.ظ http://asalelahzehablogfa.com

سلام
خوبی ؟
وبلاگ خیلی قشنگی داری
خوشحال می شم به وب من هم یه سر بزنی
موفق باشی عزیزم
خدانگهذار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد