توجه توجه خیلی مهم

 

بچه ها وبلاگ صدای عشق ( کبوتر سفید ) رو بستم از این به بعد با وبلاگ جدیدم یعنی

 

شب چشمات ===>        www.shabcheshmat.blogfa.com       کار می کنم

 

ادامه مطالب رو اگه خواستید دنبال کنید با این وبلاگ در تماس باشید

 

با تشکر مدیر وبلاگ  محمد

 

نظرات 4 + ارسال نظر
ستاره شنبه 15 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:01 ق.ظ

محمد جان سلام باورت نمیشهچقدر از این کارت خوشحال شدم اصلا انتظارش و نداشتم خیلی بهم چسبید ممنون بازم ممنون بخاطر این که نشون میدی برات مهمم و خوشحالم میکنی...دیگه بستم چشامو رو شب چشمات نه واسه قهر و گله نه از رو حرفات واسه ی درمون این قلب گرفته ام واسه سامون نگاه نم گرفتم...

[ بدون نام ] دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:05 ب.ظ

سلام وب جالب و زیبایی دارید .من وب تونو تو پیوند خودم قرار دادم از شما ممنون میشم به وب این حقیر سر بزنید[گل][چشمک]

یوسف شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:53 ب.ظ http://gilasegermez

باز کن پنجره را
غنچه ها پژمردند
تو چرا سنگ شدی؟
باز کن پنجره را
با همین دست تهی
روی خاکستر سرد
به سه نیت بنویس

همه ی چلچله ها برگشتند
خاک جان یافته است
گل سرخ میروید

سلام سلامممممم

خوبین عزیزم [گل][گل][گل]

ایول داری جونم

راستی نظرت در مورد لینک چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فکر نمی کنی من منتظرتونم [زبان][قلب][گل]

بای تا های [بدرود]

شعبانی جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:27 ق.ظ

از نوشته های عزیزان و عاشقان دم بخت ممنونم
امیدوارم از طریق سایت شما میانه انها دوستی برقرار شود
و پسران مثل من به خانه بخت بروند

با شماره ۰۹۱۸۷۷۰۵۳۰۰ تماس بگیرید
چاکر داش محمد نویسنده و مدیر سایت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد