عاشقان و دلسوختگان

 

در دادگاه عشق ... قسمم قلبم بود وکیلم دلم و حضار جمعی از عاشقان و دلسوختگان .
 
 قاضی نامم را بلند خواند و گناهم را دوست داشتن تو اعلام کرد
 
و پس محکوم شدم به تنهایی و مرگ .
 
 کنار چوبهیه دار از من خواستند تا اخرین خواسته ام را بگویم 
 
 ومن گفتم : به تو بگویند ... دوستت دارم
 

                            
توی ساحل روی شنها قایقی به گل نشسته یکی با چشمای گریون گوشه ای تنها نشسته
 
 نگاه پر اضطرابش به افق به بینهایت ساکته
 
 اما تو قلبش داره یک دنیا شکایت توچشاش حلقه اشکه
 
 توی قلبش غم دنیا منتظر به راه یاره تا بیاد امروز و فردا باورش نمیشه
 
 عشقش همه دنیاش زیر آبه تنها مونده توی ساحل زندگی براش
 
 عذابه
نظرات 5 + ارسال نظر
ایلین پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:23 ب.ظ

سلام خیلی قشنگ بود

امید عزیز یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:14 ب.ظ


اینو همیشه یادت باشه ... تو هیچوقت تنها نیستی ...

اینم همیشه یادت باشه ((( آخه هیچکس هیچوقت تنها

نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! )))

یه غریبه شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:58 ب.ظ http://www.tapesh-ghalb.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی دارین خوشحال میشم اگه به منم سر بزنین

سیامک سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:36 ب.ظ

salam kheili ghashang bood
damet garm

الهام سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 06:10 ب.ظ

سلام خیلی وبلاگ قشنگی دارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد