یاد گذشته




 

  این دل من چه گویم که امشب باز بیداد کردهUpgrade your email with 1000's of cool animations

از این بیقراری که راه را دشوار کرده

من امروز با تو

تو فردا با من باش

برای یک لحظه ، یک لحظه به یاد من باش


                      

 

کاش مرا می فهمیدی آن هنگامی که دستانت برای همیشه مرا رها کردند
 

کاش مرا می فهمیدی آن هنگامی که عاشقانه برایت غزل غزل گریه

 می کردم

Upgrade your email with 1000's of cool animationsUpgrade your email with 1000's of cool animationsUpgrade your email with 1000's of cool animationsUpgrade your email with 1000's of cool animationsUpgrade your email with 1000's of cool animations

 

                                         

وقتی در تنهایی خودم قدم می زنم،

خاطرات با تو بودن

آرامشم را بر هم می زند.

چه پریشانی لذت بخشی است ، دلتنگ تو بودن...

دلم برای شنیدن صدایت تنگ شده.

برای دیدنت...

دیشب در خواب منتظر آمدنت بودم ،

اما به خوابم هم نیامدی و درد انتظار را در خواب هم حس

 کردم...






                                  

کاش در محضر دل بودی و میدیدی تو

بر سر عشق، چه جنگی ست! بیا عاشق شو


 

 

« مصلحت نیست که از پرده برون افتد راز»

صورت آینه زنگی ست، بیا عاشق شو



می شود اندوه شب را

از نگاه صبح فهمید

یا به وقت ریزش اشک

شادی بگذشته را دید

می توان در گریه ابر

با خیال غنچه خوش بود

زایش آینده را در

خزانی دید و آسود

... در زندگی آنچه زود از دست می رود خود زندگیست . از این روزها فقط خاطراتی باقی می ماند، خاطراتی که در سرنوشتمان فقط گاهگاهی تصویر تاریک و روشن  این دوران را نمایان میکند و هر زمان که می گذرد برگی از صفحه خاطرات کنده و به پیمانه عمر اندکی افزوده می شود ...


 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
علیرضا پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:51 ب.ظ http://jazireyegharibblogsky.com

سلام به محمد گل ..... واقعا زیبا و قشنگ بود .....و دلنشین ..... پیروز باشی

وحید جمعه 3 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:48 ق.ظ

saei konid ghesmati az web khod ra be sher haye digaran ekhtesas dahid
web ali boo
vahied

امید عزیز یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:57 ب.ظ http://omideaziz.blogsky.com

سلام ....دیداش ...

خوبی عزیزم ...

خیلی خیلی توپ شده .... حرفی برای گفتن نیست ....

فدای تو امید عزیز ... بای بای ..

امید عزیز جمعه 8 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:19 ق.ظ http://omideaziz.blogsky.com

سلام ....

وقتی تو نیستی دلم می گیره ....

یه سری به وبلاگت بزن ...

فدات امید عزیز ...بای بای

ارش میردورقی پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام طرح خوبیه
واقعا لذت بردم برایم پیام بفرست
با من در تماس باش
با ی عزیز

محسن شنبه 16 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام

دستت درد نکنه خیلی کارت عالیه برای شما ارزوی موفقیت می کنم

مهتاب یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:18 ب.ظ

سلام عالی بود . دستت درد نکنه حرفهای دله منو زدی برات آرزوی موفقیت دارم .امیدوارم تو تمامی مراحل زندگیتم موفق باشی.

مهتاب یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:31 ب.ظ

خیلی خوب بود.دستت درد نکنه .حرفای دله منو زدی.واقعا لذت بردم.برات آرزوی موفقیت دارم

جواد شنبه 23 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:27 ب.ظ

kheyli bahal bood.
vaghean mano yad lahazat ghashang zendegim andakht
baarezooye movafagheyat baraye shoma
fadat javad
bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد