دوست دارم

 
 بر شانه من کبوتری است که فقط از دستان تو آب می خورد
 




 
وقتی زندگی سخت می گیرد تازه می فهمم که

 خیلی چیزهای را هنوز باید یاد بگیرم

زیباترین گل ..... رز سرخ است ..... اما
 
قسمتش ..... فقط خار است.





 
گفتم دوستت دارم.
 
جوابی ندادی...

پرسیدم حالا چکار کنم؟

گفت : فکر کردی اگر دوستت داشتم نمی پرسیدم؟
 
 
شب هایم پر شده از کابوس. هق هق و ....

من اما
س

ن

گ

شده ام....
 
 

دوستت دارم

  حتی اگر قرار باشد

   شبی بی چراغ، در حسرت یافتنت


 
  
تمام پس کوچه ها را


   زیر باران، قدم بزنم...


  

  
 مرا فراموش مکن...

 

 
نظرات 6 + ارسال نظر
امید عزیز سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:36 ب.ظ

سلام محمد جان ...

خوبی ‌؟‌..... خیلی توپ بود ...

همیشه سبز باشی ...

فدات ...

ستاره شنبه 16 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:47 ب.ظ

سلام
من ستاره هستم
خیلی قشنگ و خوب بود

امید عزیز شنبه 16 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:26 ب.ظ

صادق یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:28 ب.ظ http://fasahoo.com

کمک خواستی به ما بگو
منتظرم
بای

*****رسول***** دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:32 ب.ظ http://herherkerker.blogsky.com

سلام محمد وبلاگت خیلی توپ شده بازم از این کارا بکن به من هم سر بزن

سرور دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 05:00 ب.ظ

محمد جان سلام
دلم گرفت.بابا تو خیلی غمگین می نویسی!
منتظر نوشته های قشنگ بعدی ات هستم.
فدای تو...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد