تقدیم به بهترینم

رز صورتی
 
 
به خاطر داشته باش که به فراموشی بسپاری

آنچه را که اندوهگینت می سازد
.

اما هرگز فراموش نکن که به یاد داشته باشی
 
آنچه راکه شادمانت می سازد.
 
 

 
 
   

 
 

 


نظرات 4 + ارسال نظر
امید عزیز شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:12 ب.ظ

تویی که هم نفسه همیشه ی آوازی ...

تویی که آخره قصه ی منو می دونی ...

اگه کوچه ی صدام یه کوچه ی باریکه ...

اگه خونه ام بی چراغه چشم تو تاریکه ...

منو زنده کن دوباره ...

دیدن تو نیازه ... نذا از نفس بیفتم دوباره ...

مرسی محمد جان .

صدای خسته شب یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:15 ق.ظ

سلام ..تو همونی که شبامو پر از ستاره کردی اما امشب بارون دلتنگی اسمونمو پر از اشک کرده

امید عزیز دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:24 ق.ظ

من عشقو دوست دارم عشقه خودمو دوست دارم
عشقی که خودم دنبالشم دوست دارم عشقه خودمو دوست
دارم ... عشقی که برام واقعا عشقه دوست دارم ...........
همش بخاطره اینه که عشقمو دوست دارم ...آخه فقط یه عاشقه واقعی میتونه اینو بفهمه ..............................

من عشقمو دوست دارم ...

مرسی محمد جان .

pariya پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:33 ق.ظ

man nemitoonam ozve sitetoon besham

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد