خدایا...

  خدایا!!!.....
 
  خودت میدونی چی ازت میخوام پس خواهش می کنم بهم بده،خیلی خسته ام...
 
  دوستای خوب و مهربونم امیدوارم همه ی شما هم شانه ای استوار،محکم و لایق برای
 
  گریستن داشته باشید و هم شانه هایتان،شانه هایی استوار،محکم و لایق برای دیگری
 
  باشد. 
 
 
 
   
 
 

رویاهای یک مرد :

 
  گذشتن از این همه درخت برایم آسان نیست
 
                                تو در حاشیه ی مردابی مرده لانه کرده ای
 
                                                        و مست خواب نیلوفری
 
  رودخانه در بند بند تن من چون پیچکی بالا می رود و در عمق چشم های من می ریزد .
 
  گذشتن از این همه درخت آسان نیست
 
                     اما من یک روز می آیم و تو مردی را می بینی
 
                                      با دسته ای نیلوفر در دست
 
                                                  دو رودخانه ی روشن در چشم......... 
 
  و تا آن روز منتظر خواهم ماند.....
 
نظرات 4 + ارسال نظر
امید عزیز جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:06 ب.ظ


میدونی یک عاشق واقعی هیچ وقت خسته نمیشه ...!!!

ادامه بده حرفاتو می شنویم ...

موفق باشی داداشی .

ناشناسی که دوستت دارد ... شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:34 ق.ظ

سلام :

مرد واقعی هیچوقت در زندگی خسته و نا امید نمی شود ...

امیدوار باش عزیزم : فقط هر چیزی را از خدا بخواه ...

با آرزوی روزی که به آرزویت برسی .

سرور چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:07 ب.ظ

آقا محمد وقتی به خدا بیشتر التماس کنی بیشتر کمکت میکنه!واست دعا میکنم.فقط نا امید نشو!

بهاره پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:18 ب.ظ

تو چته پسر ؟ چرا این قدر داغونی؟ ؟ ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد